blää!!

Hej alla!!
I dag så har jag sovit länge tror jag hehe. Men i dag vid 4 så var jag ju hos tandregleringen de gick bra tyckte jag :)
Men de äckliga va ju att de va typ någon massa som dem tryckte upp i min mun och de va sjukt läskigt och äckligt. Men sen så efter det så fick jag Kina mat och de va sjukt gott :D
Och hoppas ni tycker mer om min nya design på bloggen :)
Kommentera hjärna skulle sjukt tacksamt hehe..
Men fan glömde nästan de har ju fasen snöat i dag:)
Min hund älskade det och de va ju också första gången för han :D
Men hörs sen kramiz <3Min älskade hund Milton <3 love him

Kommentarer
Postat av: Emilia

söt hund<33

2012-01-09 @ 19:53:45
Postat av: Anonym

tack <33

2012-01-10 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0