Om mig !!


Tidsfördriv nedanför.

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen?- Tungan
2. vara seriös eller oseriös?- seriös
3. dricka grön eller röd mjölk? grön
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
... 5. Umgås med din familj eller vänner? - både, men inte samtidigt!!

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? vet inte 
2. har du skolkat? - ja
3. varmt eller kallt? - varmt så klart haha!!
4. soligt eller regn? - sol 
5. fanta eller cola? - både 
6. är du nyttig av dig? - haha dum fråga eller vad, eller jo båda 

OM MIG
1. vad heter du? - Emilie Skörvall
2. syskon? - 1 :D
3. Vart bor du? -  kungsbacka!
4. Hur många barn vill du ha? 2 :P
5. vill du gifta dig? kanske!!
6. Favorit tid på dagen? sova
7. Humör just nu? trött  och ont i huvudet 
8. Sugen på just nu? - sova :D

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - 
2. Sjungit? - Ofc.. ja
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - nej
5. Saknat någon? - nej
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret? - nej absolut not 
8. Gråtit? - ja som fan till världens sorligaste film (JAG SAKNAR DIG)

GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? nej men en vakt :S
2. Har du en hund? - ja världens gulligaste 
3. sover du helst ensam eller med någon? - både tror jag 
4. Tror du på spöken? - ja och nej
5. Är du mörkrädd? - ja och nej 
6. vem vill du ha just nu? - nobody 

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - tror det 
2. Är du ofta med dina vänner? - nej har inga 
3. Vad brukar ni hitta på? - olika
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar - ja  för det mesta 
5. Vem vet mest om dig?- min kompis 

OM DIG
1. Hur lång är du? - 172 tror jag :)
2. Vart bor du? - i mitt rum.
3. Är du nöjd med ditt rum? - jadå..har två stycket :D <3
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - guld färgat 
7. Har du någon sjukdom? - nej 
8. Gillar du skolan - nej för fan,,,,, och kanske lite  
9. Hur svarar du i telefonen? Hej eller hallå eller hej de är emilie
1. Åt du senast? - macka
2. Drack du senast? - Oboy! 
3. Har du på fötterna? - tår 
4. Lyssnar du på just nu? - inget
5. Gillar du mest hos dig själv? - vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0