school!

Då har man varit i skolan i dag då borring haha.
Sen efter skolan så drog man hem till sin hund som var så ledsen. :(
För man har ju varit med han nu i nästan tre veckor hemma, men i dag så fick vi lämna han ensam till min mamma då kom hem på sin lunch. Och sen då efter några timmar så kom ju jag hem då. Och då hoppade man in i duschen innan man skulle då gå och möta min mamma för hon jobbar så nära från där vi bor, lixom lyx. Typ fem minuter för henne eller tillomed mindre, och för mig typ en kvart tio minuter. AA men sen då efter jag hade möt henne så skulle vi leka lite med han och börja lära sig lite komandon men godiset ville han ju inte ens ha :O
Och sen så skulle jag också haft med mig bollen men gissa på en gång jag glömde den haha :)
Så vi drog bara hem och jag stälde mig och städade i köket för det va min tur :) hehe
sen så sat jag mig här vid datan och kola lite facebookoch så men nu så ska vi snart äta men ha det så länge. Kramiz... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0