Sluta ett i dag :)

Hej!
Kort dag i dag då, man slutar vid tio över ett, och de va väldigt härligt för man var så sjukt tröt efter man är så du att sitta uppe och se på tv :( Men i dag då så har man ine gjort något förutom sitta vid datan lite och sen vid halv fyra typ så skulle jag gå för lille Milton då skulle till veterinär. Jo varför, han skulle klippa sina klor för att vi inte kan för han verkligen inte kan vara stilla.. HAHA!!
Och sen så fick han va kvar för han var tvungen att sövas för det var så svårt. Så vi åkte hem ( bor väldigt när )
Och jag skulle ställa mig och laga pannkakor och pricis när jag var klar så skulle vi hämta Milton i gen :)
Och sen åkte vi hem och åt, så nu tänker jag ladda ner sex and the city serien för får ju inte se den på kvällarna så ha de gött. Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0